ماش یکی از گیاهان بومی آسیا و آفریقا است و در ایران نیز کشت می‌شود. این گیاه علوفه‌ای از خانواده لگومینوز است و به عنوان یک محصول کشاورزی مهم در اقتصاد کشورهای آسیایی و آفریقایی محسوب می‌شود. ماش به دلیل داشتن خواص تغذیه‌ای و دارویی مفید، از قدیمی‌ترین گیاهان کشت شده در جهان به شمار می‌آید.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ماش عمده| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


ماش یکی از گیاهان بومی آسیا و آفریقا است و در ایران نیز کشت می‌شود. این گیاه علوفه‌ای از خانواده لگومینوز است و به عنوان یک محصول کشاورزی مهم در اقتصاد کشورهای آسیایی و آفریقایی محسوب می‌شود.  ماش به دلیل داشتن خواص تغذیه‌ای و دارویی مفید، از قدیمی‌ترین گیاهان کشت شده در جهان به شمار می‌آید.

قیمت ماش عمده| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



از برگ‌هاي ماش به عنوان يك گياه دارويي براي درمان برخي بيماري‌ها استفاده مي‌شود.

همچنين، دانه‌هاي ماش به عنوان يك منبع عالي پروتئين و فيبر مفيد هستند و در صنايع غذايي براي توليد محصولاتي مانند نان، كيك، نانوايي و فست فودها استفاده مي‌شوند

قيمت ماش عمده| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت ماش سبز-قيمت ماش فله-قيمت ماش سياه-قيمت ماش در بازار تهران خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ماش عمده را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ماش عمده| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ماش عمده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت ماش سبز-قيمت ماش فله-قيمت ماش سياه-قيمت ماش در بازار تهران با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ماش عمده را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ماش عمده| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ماش عمده و قيمت ماش سبز-قيمت ماش فله-قيمت ماش سياه-قيمت ماش در بازار تهران كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ماش عمده| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص ماش در طب سنتي
طبع ماش همراه با پوست سرد و خشك است اما طبع ماش پوست كنده معتدل است. مصلح ماش ادويه‌هاي مانند خردل، زنجبيل، سماق، دارچين، زيره، فلفل، تخم كافشه، ميخك و روغن بادام شيرين است. از جمله خواص ماش در طب سنتي مي‌توان به مواردي از جمله تقويت بينايي و اعصاب، رفع يبوست (ماش پوست كنده)، درمان اسهال (ماش با پوست)، تسكين حرارت صفرا و خون، توليد خون و تسكين سرفه اشاره كرد. در ادامه به بررسي برخي از خواص ماش مي‌پردازيم.
خواص ماش براي ريه
ماش حاوي آنتي اكسيدان‌هايي است كه مي‌توانند با خنثي كردن راديكال‌هاي آزاد مانع از رشد سلول‌هاي سرطاني ريه و معده شوند.
خواص ماش براي پوست
خواص ماش براي پوست فراوان است. در ادامه به بررسي برخي از خواص ماش براي پوست مي‌پردازيم.
ماش براي جوان سازي پوست
ماش حاوي مقادير بالايي از مس و آنتي‌اكسيدان‌ها است كه موجب رفع چين و چروك پوست صورت و پوست دور چشم مي‌شوند و به جوان سازي پوست كمك مي‌كنند.
ماش يك لايه بردار براي پوست
يكي از خواص ماش لين است كه يك لايه بردار طبيعي براي پوست است. مس موجود در ماش موجب پاك سازي و لابرداري از پوست صورت مي‌شود و از اين طريق پوست دا درخشان‌تر و شفاف‌تر مي‌كند.
ماش سم زداي پوست
جوانه ماش مي‌تواند براي پوست به عنوان يك سم زدا عمل كند و سموم پوست را از بين ببرد.
ماش ضد سرطان پوست
آنتي اكسيدان‌ها توانايي خنثي كردن و از بين بردن راديكال‌هاي آزاد كه منجد به سرطان مي‌شوند را دارند. جوانه ماش حاوي آنتي اكسيدان‌ها است و با خوردن آن مي‌توان از ابتلا به سرطان پوست جلوگيري كرد. همچنين جوانه گندم مي‌تواند در برابر راديكال‌هاي آزاد و آسيب‌هاي ناشي از آفتاب از پوست محافظت كند.
ماش درمان آكنه
علت بروز آكنه در واقع اختلالات پوستي ناشي از باكتري است. ماش داراي اسيد‌هاي چربي است كه براي درمان پوست مفيد هستند و با از بين بردن باكتري‌ها موجب درمان آكنه مي‌شود.
ماسك ماش براي پوست صورت
بداي تهيه ماسك ماش براي پوست صورت بايد ابتدا به اندازه نصف فنجان ماش خام را آسياب كرده و پودر كنيد و اين پودر ماش را با آب تركيب كرده و خميري به دست آوريد. خمير تهيه شده را روي پوست صورت خود بماليد اجازه دهيد ده دقيقه روي صورت شما بماند تا خشك شود و بعد از اين مدت زمان و خشك شدن ماسك، صورت خود را با آب سرد بشوييد.
خواص ماش براي مو
دانه‌هاي ماش حاوي مواد معدني مانند مس، منيزيم، كلسيم و آهن هستند كه اين‌ها موجب بهبود گردش خون در پوست سر و افزايش اكسيژن رساني به موها مي‌شوند و به اين ترتيب ماش باعث افزايش رشد مو و تقويت موها مي‌شود.
ماسك ماش براي مو
براي تهيه ماسك ماش برلي مو بايد ابتدا به مقدار نصف فنجان ماش خام را آسياب كرده و پودر كنيد و پودر ماش به دست آمده را با كمي چاي سبز مخلوط كنيد و خميري به دست آوريد‌. به خمير به دست آمده يك قاشق غذاخوري روغن زيتون و يك قاشق غذاخوري روغن بادام اضافه كرده و با هم مخلوط كنيد تا يك خمير يك دست به دست آيد. اين خمير را روي موها و پوست سر مابيده و به خوبي ماساژ دهيد. اجازه دهيد اين خمير براي مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه ردي موهايتان بماند و سپس موهاي خود را با شامپو شسته و با آب گرم آبكشي كنيد.
خواص ماش براي زنان باردار و جنين
مقادير بالاي فولات موجود در دانه‌هاي ماش مي‌تواند موجب كاهش نرخ خطر زايمان زودرس و نقص لوله هاي عصبي جنين در دوران بارداري شود‌. از ديگر خواص ماش داشتن مقادير بالاي پروتئين است كه مي‌تواند انرژي لازم براي خانم‌هاي باردار را فراهم كند. ماش به علت وجود فيبر فراوان موجب افزايش حركات روده شده و از بروز يبوست دد خانم‌هاي باردار جلوگيري مي‌كند. آهن موجود در مس موجب افزايش توليد گلبول‌هاي قرمز تون مي‌شود و از ابتلا به كم خوني ور طول بارداري جلوگيري مي‌كند.
خواص ماش براي ديابت
ماش حاوي مقادير بالاي فيبر و پروتئين است كه ني‌توانند موجب كاهش قند‌ خون شوند. همچنين بر اساس مطالعات و مشاهدات ماش با داشتن آنتي اكسيدان‌هاي ويتكسين و ايزو ويتكسين مي‌تواند موجب بهبود عملكرد انسولين شده و سطح قند خون را در افراد مبتلا به ديابت نوع ۲ كاهش دهد.
خواص ماش براي فشار خون
پتاسيم، فيبر و منيزيم به مقدار فراوان در ماش وجود دارند و باعث كاهش فشار خون بالا مي‌شوند.
خواص ماش براي نقرس
از ديگر خواص ماش اين است كه با داشتن مقادير بالاي پروتئين و تركيبات كم پوريني از ابتلا به نقرس جلوگيري كرده و به درمان نقرس كمك مي‌كند.
خواص ماش براي قلب و كلسترول خون
مقادير بالاي فيبر و آنتي اكسيدان هاي موجود در ماش اين توانايي را به ماش مي‌دهند تا موجب كاهش كلسترول بد و بالاي خون شده و خطر و احتمال ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و سكته قلبي را كاهش مي‌دهد.
خواص ماش براي تقويت سيستم ايمني
ماش با كمك مقادير بالاي آهن موجود در خود موجب افزايش،توليد گلبول‌هاي سفيد شده و از اين طريق به تقويت سيستم ايمتي بدن كمك مي‌كند.
خواص ماش براي سلامت لثه
از ديگر خواص ماش اين است كه به دليل داشتن كلسيم و سديم موجب تقويت سلامت دندان‌ها و لثه مي‌شود و احتمال خونريزي، تورم، درد و قرمزي لثه را كاهش مي‌دهد.
خواص ماش براي پوكي استخوان
ماش حاوي مقادير بالاي كلسيم است و از اين طريق موجب تقويت استخوان‌ها و كاهش احتمال خطر شكستگي استخوان و پوكي استخوان مي‌شود.
خواص ماش قرمز
لوبيا آزوكي حاوي مقادير بالايي از فيبر است كه اين فيبر موجود در ماش قرمز به بهبود هضم غذا كمك مي‌كند و از اين طريق موجب بهبود عملكرد روده مي‌شود. همچنين وجود مقادير بالاي فيبر در ماش قرمز يا لوبياي آزوكي، حساسيت به انسولين را بهبود مي‌بخشد و با كاهش دادن سطح قند خون پس از صرف وعده غذايي خطر و احتمال ابتلا به ديابت نوع ۲ را كاهش مي دهد.
ماش قرمز يا لوبيا آزوكي حاوي برخي تركيبات است كه اين تركيبات مي‌توانند بيان ژن‌هايي كه منجر به كم شدن اشتها ميشوند را افزايش داده و از اين طريق مانع پرخوري شده و باعث لاغري و كاهش وزن در افراد شود.
همچنين ماش قرمز يا لوبيا آزوكي با داشتن مقادير بالاي فيبر و آنتي اكسيدان‌هايي مي‌تواند سبب كاهش چربي خون يعني تري گليسيريدها و كلسترول بد خون يا LDL و كاهش فشار خون بالا شود و به اين ترتيب خطر احتمال ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و عروقي را كاهش مي‌دهد.
لوبيا آزوكي يا ماش قرمز از بهترين مواد غذايي براي خانم‌هاي باردار به حساب مي‌آيد چون با داشتن مقادير بالاي آنتي اكسيدان‌هاي خود از احتمال ابتلا به سرطان‌هاي روده، پستان، تخمدان ها و مغز استخوان را مي‌كاهد. لوبيا آزوكي يا ماش قرمز حاوي مقادير كمي آمينواسيد متيونين و رژيم‌هاي كم متيونين ممكن است موحب افزايش طول عمر شود. مصرف لوبيا آزوكي يا ملش قرمز به علت وجود مقادير بالاي آنتي اكسيدان‌ها و خواص ضد التهابي در خود مي‌تواند موجب تقويت استخوان‌ها شود و در عين حال خطر ابتلا به شكستگي‌هاي لگن و پوكي استخوان را كاهش دهند.
ماش قرمز يا لوبياي آزوكي يك منبع غني از پروتئين گياهي است كه به افزايش انرژي بدن و عضله سازي در ورزشكاران و بدنسازان كمك مي‌كند.
خواص ماش سياه
ماش سياه كه در دسته حبوبات قرار مي‌گيرد يكي از حبوبات خاصي است كه به علت غني بودن از مواد مغذي ارزش غذايي بسيار بالايي دارد. ماش سياه غني از پروتئين، مواد معدني، ويتامين‌ها و فيبر است و به دليل داشتن اين مواد به يكي از حبوبات مفيد در رژيم گياه‌خواري و سالم خواري تبديل شده است. خواص ماش سياه فراوان است كه از جمله خواص آن مي‌توان به مواردي مانند بهبود هضم غذا، افزايش سطح انرژي، تقويت تراكم استخوان با افزايش سن، كنترل سطح قند خون، منبع پروتئين گياهي، داشتن پوستي سالم، كاهش درد و التهاب و حفظ سلامت قلب اشاره كرد.
مضرات ماش
ماش نيز ساير گياهان در كنار تمام خواص و فوايدي كه دارد در صورت زيادي روي در مصرف آن مي‌تواند مضراتي را نيز به دنبال داشته باشد. افراط در مصرف ماش مي‌تواند منجر به افزايش خلط، نقرس، اسيداوريك، ضعف قوه باه، سوءهاضمه، نفخ، ناراحتي‌هاي دندان‌ها و عدم جذب كلسيم شود. افرادي كه درگير با زخم روده‌ هستند بهتر است از ماش استفاده نكنند يا كمتر استفاده كنند.
قيمت ماش عمده| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت ماش سبز-قيمت ماش فله-قيمت ماش سياه-قيمت ماش در بازار تهران مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 45 بازدید دیروز 433 بازدید کل 587819

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .